lördag 30 januari 2010

Award



Jag har fått en award ifrån Birgitta Roligt & lite pyssligt!Reglerna se ut så här:
A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

7 intressanta fakta?

Jag är en äkta norrbottnisk tjurskalle (suprise!) och total känslomänniska

Gillar att snickra, teckna, skapa och mitt klädintresse är lika med noll, jeans och T-shirt är fullgod utestass tycker jag

När barnen flyttat ut ska jag börja måla tavlor med oljefärg

Ser nästan aldrig på TV utan är en deckarknarkare, alltid minst en deckare på gång, går åtminstone åt ett par i veckan.

Anser att en relation/ett förhållande har man i själen och till alla man har runt omkring sig, det är inte i en ring på fingret eller liknande påklistrade epitet, JAG VÄGRAR!

Drömmer om ett stort växthus på gården där jag kan odla vindruvor och sockerärtor

Jag ger denna award till
Ewa
Susanne
Siw
Anna
Maria
Christine
Nina

Inga kommentarer: