fredag 12 februari 2010

Action...

Fyra veckor och nu är det full rulle. Dom är bara för härliga hela bunten. Börjat ploppa ur lådorna. I morse när jag vaknade så hade Fellow smitit ur lådan och lagt sig i bädden nedanför sängen. Hade legat och diat mamma hela natten, herregud han måste trott att han kommit till himlen, alla dessa tuttar bara till mig YES. Skrattade så jag tjöt, vilken filur, åh så nöjd han var. Han var minst sagt fyrkantig, så full i magen att han darrade i knäna när han ställde sig upp. Dom är så ljuvliga.... Igår kväll gick jag förbi tvättstugan, vad konstigt det såg ut i lådan, kollade och där hade min näst äldsta Jonathan knosat ned sina 190cm och låg och mös med valparna, vi njuter så av dem allihopa.

Elo på tur....
Jazz knatar runt lite....
Echo vill uuuuuuup...
Freja till attack....
Asla på väg ut....
Harry in action...
Men släpp ut oss...
Valpmys... 190cm Jonathan som knosat ned sig i lådan...
åNirå på väg...
Rune anfaller...
Idun fick nåt äckligt i munnen....
Idun viskar till syrran Finest
Kiwi är ett födgeni....
Feeling vill också upp...
Vem gapar störst, Finest och Idun
Haaalllååååå...... Finest och Rune

Jag har en plan syrran.... Idun och Kiwi

Mmmmm man kan inte få nog av dem.....

5 kommentarer:

Pernille sa...

Oi oi oi, så vakker de er! Grattis forresten:) Er alle bortbestillt/tingat?
Gprdisvalper er det vakreste som finns!:) <3

Fantastisk vakre foto:))

Inger sa...

Inte jag heller (kan få nog), tack för bilderna!

King sa...

Stora & små barn/valpar så härligt att se! Tänk så härligt att krypa mer i valplådan!

Jag tyckte att det var mysigt i soffan i går med King ihoprullad i knävecket....men gos i valplådan med valpdoft...känns som doftbilder!

Visst är dom olika i ansiktet kullarna, eller är det synvilla?

Stanna tiden en stund och njut!!!
Ha' det bäst!

Ewa sa...

Gud, vilka härliga kort på underbart söta valpar! Jag tycker det är sååå fint när de är så där kritvita :-)
Ha det gott och kram fr västkusten!

Santessons sa...

Dom är helt enkelt galet söta!!! /Kramar Falun